Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. SutinkuPrivatumo politika
Atsiliepimai
Sveiki, Norėčiau pasidalinti įspūdžiais po telefoninio pokalbio su Juliumi Baltrėnu, turiu įsigijęs oro ritulio stalą Hurricane II 7 kuriame atsirado defektas, kadangi prekė yra garantinė, susisiekus su Juliumi buvo pažadėta ją apžiūrėti vietoje, ko pasėkoje Julius nesugebėjo atvažiuoti taip kaip pažadėjęs, sugebėjo informuoti apie tai tik praėjus valandai po numatyto susitikimo laiko, paklausus kodėl taip atsitiko išaiškėjo, kad Julius yra direktorius, pardavėjas, vadybininkas, krovėjas, žaidėjas ir remontininkas viename asmenyje, todėl jam nutinka nenumatytu neprognozuotų dalykų dėl kurių jis negali atvykti ir įspėti apie tai laiku, kad jis negalės atvykti ir jam kaip ir nelabai įdomu ką apie tai mano klientas, bet jis visada turi gerą pasiūlymą atvykti kitą dieną. Po tokio bendravimo susidarė įspūdis, kad jis tikslingai vengia susitikimo su klientais, nes nenori prisiimti atsakomybės už nekokybišką prekę. Todėl siūlyčiau pagalvoti ar verta su juo turėti reikalu. Šiuo metu istorija dar nesibaigė, įdomu kaip baigsis.
Naujas atsiliepimas